خودرو

تیگو 8 پرو لوکس ترین و گران ترین خودرو کمپانی چری در ایران

چری تیگو 8 پرو یکی از مدل‌های شاسی بلند شرکت چری است که پس از مدل پری تیگو 8، به همراه پسوند پرو به بازار عرضه شد و توانست برخی از ویژگی‌های این مدل را ارتقاء ببخشد و در جایگاه جهانی برند چری تاثیر مثبتی بگذارد.عرضه این مدل به بازار توانست گزینه‌های پیش روی مشتریان را افزایش بدهد و دست آنان را در انتخاب باز بگذارد. چری تیگو 8 پرو بزرگ ترین شاسی بلند ارائه شده از طرف شرکت چری است. این مدل کلاس کاری بسیار زیادی دارد و جذابیت ظاهری آن می‌تواند هر فردی را مجذوب خود کند. این مدل جزء بهترین و زیبا ترین شاسی بلندهای جهان شناخته می‌شود.

چری تیگو 8 پرو که توسط شرکت چری به بازارهای جهانی عرضه شد، پیشرفت‌های بسیار مناسبی نسبت به نسل قبلی خود داشته است. این خودرو شاسی بلند در بازار خرید و فروش اتومبیل بسیاری از کشورها توانسته جایگاه مناسبی بدست بیاورد. در بررسی مواردی مانند وضعیت ظاهری داخل و قطعات یدکی چری تیگو 8 پرو می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت‌های چینی توانسته اند همگام با برندهای اروپایی پیشرفت کرده و به سطح بسیار بالایی از استانداردها دست پیدا کنند.در بررسی برخی از ویژگی‌های عمومی این مدل باید بگوییم که چری تیگو 8 پرو با بکار بردن چراغ‌های جدید و جلو پنجره‌هایی با شکل جذاب و به صورت چند ضلعی توانسته ظاهری متفاوت با مدل‌ها قبلی خود ایجاد کند و در بسیاری از موارد در جایگاه بالاتری نسبت به آن‌ها قرار بگیرد. سیستم صوتی این مدل از شاسی بلند، دارای صفحه نمایش بزرگ لمسی است و امکان کنترل سیستم صوتی از طریق وویس بلوتوث را نیز دارد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

بررسی مشخصات تیگو 8 پرو

چری تیگو8  پرو در بسیاری از مشخصات ظاهری، در وضعیت بهتری نسبت به مدل قبلی خود یعنی چری تیگو 7 قرار دارد. همانطور که اشاره کریدم برخی از این تغییرات مربوط به وضعیت ظاهری این ماشین است و برخی دیگر از این تغییرات به مشخات فنی ماشین مربوط می‌شود.درمورد نوع موتور این مدل باید بگوییم که این مدل از موتور 6/1 لیتری توربو برخوردار است. قدرت موتور چری تیگو 8 پرو، 197 اسب بخار است و گشتاور آن 290 نیوتن است. توجه داشته باشید که این مدل 7 دنده و دو کلاچه اتومات است. درمورد مصرف ترکیبی این مدل نیز باید به این نکته اشاره کنیم که چری تیگو 8 پرو، مصرف 8/6 لیتری دارد.موتوری که در چری تیگو 8 پرو مورد استفاده قرار گرفته است، در سال 2019 جزء 10 موتور برتر کشور چین انتخاب شده است. این موتور نسبت به موتور نسل قبل خود حدودا 21 کیلو گرم سبک تر است که همین موضوع جزء مزیت‌های آن شناخته می‌شود. این موتور می‌تواند مدل چری تیگو 8 پرو را در 9/8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند که این عدد برای موتورهای شاسی بلند عدد خوبی تلقی می‌شود.